loading...
نور الـ هُدا
امیرحسین قلی زاده بازدید : 426 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

سلام . ضمن عرض تبریک ، در این پست چند حدیث زیبا درمورد عید غدیر را جمع آوریکرده ام تا با خواندن آنها بیشتر با این روز و برکات آن آشنا شوید و با آن انس بگیرید . برای خواندن احادیث لطفاً به ادامه مطلب بروید .

 

احادیث عید غدیر

امیرحسین قلی زاده بازدید : 279 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

با عرض سلام و تبریک بزرگترین عید مسلمانان خدمت به شما دوستان عزیز . تو این پست برای دوستانی که گوشی هایی با فرمت جاوا دارند یک نرم افزار زیبا قرار دادم یعنی نرم افزار احادیث امام علی (ع) که قابلیت پخش صوت هر حدیث را نیز دارد یعنی متن فارسی آن را برایتان قرائت میکند . برای دانلود این نرم افزار لطفاً به ادامه مطلب بروید . نظر فراموش نشه!

 

احادیث امام علی جاوا

امیرحسین قلی زاده بازدید : 286 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

سلام و تبریک . این عید زیبا رو به همه شما دوستان عزیز تبریک میگم و اینکه نباید فراموش کنید که قبل از ذبح گوسفند روز قربانی این دعای مخصوص قربانی را بخوانید که در ادامه مطلب است .

 

عید قربان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 297 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

سلامی به طراوت گل بر شما دوستان گل تر از گل . امروز با مطلبی تحت عنوان حدیث کساء در خدمت شما هستم . حدیث کساء که حدیث و روایتی داستانی اما واقعی از امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان ، حضرت معصومه (س) ، حدیثی است تغریباً طولانی ( البته با متن عربی و ترجمه) که به خواندن آن می ارزد . برای خواندن این حدیث زیبا نگاهی هم به ادامه مزطلب بیاندازید .

 

حدیث کساء

امیرحسین قلی زاده بازدید : 181 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (2)

سلام بر شما . شبهای قدر ، شب هایی هستند که هر بنده ای با هر گناهی اگر از ته قلبش از خدا بخواهد ، نباید شک داشته باشد به بخشش خدا . حالاشاید شما هم دوست داشته باشید تا پیامک های زیبایی را برای دوستان و اطرافیانتان ارسال کنید . 

 

پیامک شب قدر

امیرحسین قلی زاده بازدید : 452 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

سلام . اگه شما هم یه گوشی با سیستم عامل جاوا دارید بهتون توصیه میکنم این نرم افزار رو دانلود کنید چون اینجور نرم افزارها واسه این پلتفرم کمه . تو این نرم افزار مجموعه کاملی از ادعیه ماه مبارک رمضان وجود داره . پس لطفاً به ادامه مطلب بروید.

 

ضیافت الله

امیرحسین قلی زاده بازدید : 135 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما عزیزان. تو برخی از حالات و مواقع ، وفتی ما از خداوند کریم درخواست میکنیم ، او همه آنها را برآورده میکند . حالا اگه میخواهید بدونید که این مواقع و حالات چه مواقعی هستند حتماً یه سری به ادامه مطلب بزنید .

 

دعا

امیرحسین قلی زاده بازدید : 218 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (1)

سلام . ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) بر شما شیعیان عزیز میخوام یه سری پیامک (زیاده!) تو ادامه مطلب بگذارم تا اونها رو برای دوستان و آشنایانتون ارسال کنید و به اونها این میلاد با سعادت رو تبریک بگید . برید ادامه مطلب .

 

پیامک های تبریک

امیرحسین قلی زاده بازدید : 155 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (1)

سلامی به گرمی تابستان زیبا به شما دوستان گل . امروز میخوام براتون یه کد جعبه حدیثِ سبک و کم حجم و با سرعت لود بسیار بالا رو قرار بدم که میتونید اون رو از ادامه مطلب دریافت کنید .

 

کد حدیث تصادفی

امیرحسین قلی زاده بازدید : 213 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

سلام علیکم . تو این پست چند حدیث درباره هدایت قرآن گذاشتم که توصیه میکنم بخونید . برای خوندن لطفا برید به ادامه مطلب.

 

قرآن

امیرحسین قلی زاده بازدید : 197 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (1)

سلام . از اونجایی که این اولین پست این سایت هست ، خواستم مطلبی در رابطه با آقا امام زمان بگذارم که از نظرم علائم ظهور بهترین چیز میتونه باشه . پس برای خوندن این مطلب لطفاً به ادامه مطلب برید.

 

امام زمان (عج)

درباره ما
Profile Pic
این سایت کاملاً مذهبی است (البته نه از نوع خوشکش) و ما در این سایت تمام تلاشمان بر اینه که شما دوستان و کاربران گل رو راضی نگه داریم . ما تو این سایت تمام موضوعات مذهبی رو جا دادیم ، از جمله : دانلود ، صوتی ، تصویری ، مقاله ، قالب وبلاگ و سایت ، کدهای جاوا اسکریپت ، اخبار مذهبی و ..... . به امید این که شما از ما راضی باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 762
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 406
  • بازدید ماه : 1,393
  • بازدید سال : 7,999
  • بازدید کلی : 240,609