loading...
نور الـ هُدا
امیرحسین قلی زاده بازدید : 285 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . تبریک . تو این پست اعمال مستحبی روز عید غدیر را قرار دادم که میتوانید آنها را در ادامه مطلب ببینید . نظر فراموش نشه !!!

 

اعمال مستحبی عید غدیر

امیرحسین قلی زاده بازدید : 35603 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

سلامی به طراوت گل بر شما دوستان گل . امروز همراه شما هستیم با 2 داستان درباره راستگویی که یکی از این داستان ها از زبان شهید مطهری است . برای خوندن این 2 داستان تأثیر گذار به ادامه مطلب رجوع کنید .

 

2 داستان درباره راستگویی

امیرحسین قلی زاده بازدید : 2200 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . متأسفانه با گسترش راه های ارتباطی مثل اینترنت جوانان زیادی گرفتار تصاویر و فیلم های مستهجن شدند . ما در این پست در ابتدا نظر مراجع تقلید رو بیان میکنیم ، بعد چند سوال و جواب و در نهایت چند راهکار برای ترک این عادت و عمل زشت . پس به ادامه مطلب بروید .

 

حکم تصاویر و فیلم های مبتذل

امیرحسین قلی زاده بازدید : 254 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

سلامی زیبا بر شما . این هم قسمت چهارم سری مطالب حرف های خوب ، تو این پست مسخوایم دوست بودن با خدا رو آموزش بدیم تا همیشه به یادش باشیم و یه دوست همیشگی داشته باشیم.

 

دوستی با خدا

امیرحسین قلی زاده بازدید : 272 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

سلام . تو این قسمت از سری مطالب حرف های خوب ، با عنوان افراط و تفریط ، میخوایم ضررها و معایب افراط و تفریط رو بررسی کنیم و میانه روی رو بر آنها چیره کنیم . پس برای خوندن قسمت سوم این مجموعه به ادامه مطلب رجوع کنید .

 

افراط و تفریط

امیرحسین قلی زاده بازدید : 297 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

سلامی به طراوت گل بر شما دوستان گل تر از گل . امروز با مطلبی تحت عنوان حدیث کساء در خدمت شما هستم . حدیث کساء که حدیث و روایتی داستانی اما واقعی از امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان ، حضرت معصومه (س) ، حدیثی است تغریباً طولانی ( البته با متن عربی و ترجمه) که به خواندن آن می ارزد . برای خواندن این حدیث زیبا نگاهی هم به ادامه مزطلب بیاندازید .

 

حدیث کساء

امیرحسین قلی زاده بازدید : 878 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (1)

سلام بر شما کربران و دوستان عزیز و گرامی . دیروز بود که سری مطالب حرف های خوب رو کلید زدیم و شروع کردیم و اولین قسمت با عنوان "مهم نیّته" بود . حالا امروز و در قسمت دوم از این مجموعه میخوام بهتون بگم که فرق چندانی بین با حجاب و بی حجاب نیست . متأسفانه این روزها خیلی ها فکر میکنند که همه چادری ها و باحجاب ها پاک هستند و بقیه همه مورد دار و گناه کار . حالا ما تو ادامه مطلب میخوایم بررسی کنیم که تا چه حد این افکار درست و تا چه حد غلت هستند.

 

حرف های خوب 2

امیرحسین قلی زاده بازدید : 137 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (1)

سلام . من میخوام از این به بعد با یک مجموعه ای از مطالب با عنوان حرف های خوب همراه شما باشم . حرف هایی که کاملاً درست و حق هستند امّا کمتر کسی این حرف ها رو به زبان میاره و بیان میکنه . حالا جالبه که بدونید خیلی از این حرف ها ما رو به خدا نزدیک تر و زندگی و اعمال عبادی ما رو آسون تر میکنه . حالا من تو قسمت اول این سری مطالب میخوام درباره نیّت عمل که مهم ترین بخش هر کاری هست صحبت کنم . برای راحت تر شدن اعمال عبادی تان به ادامه مطلب بروید .

 

حرف های خوب

امیرحسین قلی زاده بازدید : 166 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

سلامی به قشنگی دهه مبارک کرامت بر شما دوستان عزیز . اول از همه میخوام این دهه با برکت رو به همه شما تبریک بگم و اینکه به علت تاخیرم در فرستادن مطلب عذرخواهی کنم . خب همونطور که همه میدونیم الآن تو دهه پر برکت کرامت هستیم ، من امروز با مطلبی با عنوان کرامات حضرت معصومه (س) در خدمت شما هستم . برای خوندن این مطب زیبا که درمورد خواهر امام هشتم ما حضرت معصومه (س) هست به ادامه مطلب برید.

 

حضرت معصومه (س)

امیرحسین قلی زاده بازدید : 331 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

سلامی به زیبایی گل های تابستان بر شما دوستان گل . تو مطلب قبلی فراماسونری را بررسی کردیم و رابطه آن با بهائیت را گفتیم ، حالا تو این پست میخواهیم برخی از نمادهای این حزب و سازمان را برای شما بررسی کنیم . برای دیدن عکس ها و توضیحات نمادها به ادامه مطلب رجوع کنید.

 

نمادهای فراماسونری

مهدی متین فر بازدید : 256 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام بر شما دوست عزیز . مطمئنم بزرگترین  دعای همه ی مسلمین جهان، دعا برای تعجیل در ظهور  حضرت مهدی (عج) است. این نوشته ی زیبا لحظه ی ظهور امام را توصیف و مجسّم می کند؛ به شما توصیه می کنم که این مطلب را در ادامه مطلب با دقّت بخوانید...

 

 

آقا فدایت آمدی

 

 

مهدی متین فر بازدید : 795 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام بر شما . امروز با شعر طنزی خدمت شما رسیده ام. این شعر در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) خوانده شده است . توصیه می کنم این فیلم کوتاه رو در ادامه  دانلود کنید .

 

 

شعر طنز ناصر فیض

مهدی متین فر بازدید : 220 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام وقتتون بخیر؛ از اونجایی که فرهنگ با دین ما رابطه ی نا گسستنی داره توصیه می کنم این مطلب رو بخونید . البته تو ادامه مطلب .

 

آدرس : خارج _ شهرستان Babol 

فرهنگ بیگانه

امیرحسین قلی زاده بازدید : 282 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

سلام . خداوند همیشه درحال کمک به بندگانش هست و از این رو راه های مختلفی رو برای اون قرار داده اما متاسفانه همونطور که خودش به حضرت موسی فرمود ، مردم در جاهای دیگه ای دنبال این راه ها می گردند. حالا اگه میخواهید که به بیراهه نرید برید به ادامه مطلب و این شش راه رو فرا بگیرید.

 

راه راست

امیرحسین قلی زاده بازدید : 135 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما عزیزان. تو برخی از حالات و مواقع ، وفتی ما از خداوند کریم درخواست میکنیم ، او همه آنها را برآورده میکند . حالا اگه میخواهید بدونید که این مواقع و حالات چه مواقعی هستند حتماً یه سری به ادامه مطلب بزنید .

 

دعا

امیرحسین قلی زاده بازدید : 484 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

سلام . این بار براتون یه مطلب با عنوان ویژگی ها و برکات ماه مبارک رمضان رو گذاشتم که همونطور که از اسمش میشه فهمید برکات و ویژگی هایی که ماه رمضان دارد را بررسی میکند . برای خواندن مطلب لطفاً به ادامه مطلب بروید.

 

ویژگی ها و برکات ماه مبارک رمضان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 126 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . همه ما میدونیم که خداوند چقدر لطیف و مهربان است ، ولی در ماه رمضان این مهربانی و لطافت چندین برابر میشود . حالا من میخوام تو این پست 5 تا از این لـــطـــف های بزرگ پروردگارمون رو بگم ، و شما هم میتونید تو ادامه مطلب اونها رو بخونید .

 

5 لـطـف خداوند در ماه رمضان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 188 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

سلامی به گرمی روز های گرم تابستان به شما دوستان گرامی . امروز هم به مناسبت ماه زیبای مهمانی خدا ، یه مطلب دیگه در رابطه با همین ماه براتون گذاشتم . این مطلب درباره ثواب های خواندن قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است . خوندن قرآن تو روز های معمولی ثواب زیادی داره و حالا فکر کنید که تو ماه مبارک رمضان این کتاب آسمانی رو قرائت کنید . پس برای خوندن این روایت ها و مطلع شدن از ثواب های این کار به ادامه مطلب رجوع کنید.

 


ثواب قرائت قرآن در ماه رمضان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 708 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . این دفعه براتون یک مطلب با عنوان فواید ماه مبارک رمضان گذاشتم که در آن فضایل ماه رمضان ، روزه دازان ، و... نوشته شده است . برای خواندن مطلب لطفاً به ادامه مطلب بروید.

 

فواید ماه میارک رمضان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 292 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . تو پست امروز میخوام براتون یه دعای پر فضیلت که قبل از اذان صبح و موقع سحر خونده میشه رو بذارم . تو ادامه مطلب میتونید هم متن عربی رو بخونید هم ترجمه رو و هم صوت اون رو با صدای سید عبدالرسول الحسینی دانلود کنید .

 

دعای ابوحمزه ثمالی

امیرحسین قلی زاده بازدید : 171 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

سلام . تو این مطلب براتون زتدگی نامه امام هشتم ما شیعیان ، امام رضا (ع) رو گذاشتم . اگه به جای زندگی نامه اشخاص خارجی نگاهی هم به زندگی نامه بزرگان دین خودمون هم بندازیم بد نیست . پس لطفاً برید به ادامه مطلب.

 

امام رضا (ع)

امیرحسین قلی زاده بازدید : 213 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

سلام علیکم . تو این پست چند حدیث درباره هدایت قرآن گذاشتم که توصیه میکنم بخونید . برای خوندن لطفا برید به ادامه مطلب.

 

قرآن

امیرحسین قلی زاده بازدید : 130 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

سلامی به گرمی تابستان به شما دوستان گلم . این بار براتون یه سری از آدابی رو که باید در مقابل و در هنگام تلاوت قرآن کریم و برگ رعایت کنیم گذاشتم که میتونید برید تو ادامه مطلب و بخونید تا یه موقع خدایی نکرده به قرآن بی احترامی نکنید . پس یه سری به ادامه مطلب بزنید.

 

قرآن کریم

امیرحسین قلی زاده بازدید : 197 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (1)

سلام . از اونجایی که این اولین پست این سایت هست ، خواستم مطلبی در رابطه با آقا امام زمان بگذارم که از نظرم علائم ظهور بهترین چیز میتونه باشه . پس برای خوندن این مطلب لطفاً به ادامه مطلب برید.

 

امام زمان (عج)

درباره ما
Profile Pic
این سایت کاملاً مذهبی است (البته نه از نوع خوشکش) و ما در این سایت تمام تلاشمان بر اینه که شما دوستان و کاربران گل رو راضی نگه داریم . ما تو این سایت تمام موضوعات مذهبی رو جا دادیم ، از جمله : دانلود ، صوتی ، تصویری ، مقاله ، قالب وبلاگ و سایت ، کدهای جاوا اسکریپت ، اخبار مذهبی و ..... . به امید این که شما از ما راضی باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 762
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 1,413
  • بازدید سال : 8,019
  • بازدید کلی : 240,629