loading...
نور الـ هُدا
امیرحسین قلی زاده بازدید : 174 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

سلامی به زیبایی غدیر . اول میخواهم بزرگترین عید مسلمانان یعنی عید غدیر را تبریک بگویم و بعد یک نرم افزار زیبا برای کاربران سیستم عامل های اندروید آماده کرده ام متناسب با همین روز . در این نرم افزار مجموعه ای از قضاوت های زیبا و حیرت آور امام علی (ع) جمع آوری شده که واقعاً آدم بعد از خواندن آنها حیرت زده میشود . برای دانلود این نرم افزار زیبا لطفاً به ادامه مطلب بروید .

 

نرم افزار قضاوت های امام علی اندروید

امیرحسین قلی زاده بازدید : 279 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

با عرض سلام و تبریک بزرگترین عید مسلمانان خدمت به شما دوستان عزیز . تو این پست برای دوستانی که گوشی هایی با فرمت جاوا دارند یک نرم افزار زیبا قرار دادم یعنی نرم افزار احادیث امام علی (ع) که قابلیت پخش صوت هر حدیث را نیز دارد یعنی متن فارسی آن را برایتان قرائت میکند . برای دانلود این نرم افزار لطفاً به ادامه مطلب بروید . نظر فراموش نشه!

 

احادیث امام علی جاوا

امیرحسین قلی زاده بازدید : 2378 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

سلام . امروز در نور الـ هُدا با جوشن کبیر در خدمتتان هستیم ؛ دعای جوشن کبیر یک دعای پرفیض و پر فضیلت هست که شما میتوانید متن عربی ، ترجمه ، صوت آنلاین و دانلود فایل صوتی آن را در ادامه مطلب داشته باشید و ببینید . نظر فراموش نشه !

 

دعای جوشن کبیر

امیرحسین قلی زاده بازدید : 434 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

سلام . با يک نرم افزار قرآني پر طرفدار و با سيستم عامل جاوا در خدمت شما هستم . بي شک اين يکي از بهترين نرم افزار هاي مخصوص جاواست . اين نرم افزار امکان پخش صوتي هر آيه را نيز دارد به همراه کلي امکانات ديگر . براي دانلود اين نرم افزار پر کاربرد به ادامه مطلب برويد .

 

قرآن مبين

امیرحسین قلی زاده بازدید : 7904 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (17)

سلامی به خنکی اول مهر . امروز ما در نور الـ هُدا با نرم افزار سروش ایمان 2 در خدمت شما هستیم که خوشبختانه استقبال زیادی از این نرم افزار در وبلاگ قبلی ما شده بود . شما با این نرم افزار میتونید قرآن رو به راحتی حفظ کنید ، بخونید ، تمرین کنید و... که برای درس قرآن یا دینی خیلی خوبه ! . برای دانلود نسخه اندروید این نرم افزار لطفاً به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

سروش ایمان 3 اندروید

امیرحسین قلی زاده بازدید : 214 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

سلام . برج خلیفه واقع در دبی لقب بلندترین برج جهان رو ازآن خودش کرد . حالا طبق اخبار و کلیپی که در ادامه مطلب گذاشتیم ، نشان میده که بر فراز این برج بلند صدای اذان پخش شده . به شما توصیه میکنم تا این کلیپ رو ببینید.

 

برج خلیفه

امیرحسین قلی زاده بازدید : 253 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (1)

سلام بر شما .به دلیل استقبال زیاد شما دوستان عزیز از کتاب های قدیمی مثل کتاب حلیة المتقین که چندی پیش تو سایت گذاشته بودم، امروز کتابی قدیمی و از بزرگواری دیگر یعنی جناب آقای شیخ بهایی گذاشتم . این کتاب زیبا شامل اشعار مورد علاقه این استاد بزرگ وهمچنین اشعار گرد آوری شده از شاعران بزرگ دیگر چون حافظ و دیگران و همچنین درسعایی از زندگی و... است . برای دانلود این کتاب زیبا با فرمت pdf لطفاً به ادامه مطلب رجوع کنید .

 

کتاب کشکول

مهدی متین فر بازدید : 795 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام بر شما . امروز با شعر طنزی خدمت شما رسیده ام. این شعر در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) خوانده شده است . توصیه می کنم این فیلم کوتاه رو در ادامه  دانلود کنید .

 

 

شعر طنز ناصر فیض

مهدی متین فر بازدید : 480 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

سلامی به گرمی روزهای گرم تابستان خدمت شما دوستان گرامی . تو دومین مطلبم توی این سایت میخوام براتون متن یکی از سوره های پر فضیلت رو به همراه ترجمه اش بگذارم . البته صوت اون رو هم که با صدای استاد شاطری هست میتونید به صورت آنلاین گوش کنید و هم دانلود . البته همه این ها در ادامه مطلب ممکن هست .

 

سوره لقمان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 428 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . آقای علی فانی تقریباً این روزها یکی از خواننده مذهبی های معروف شده که آهنگ چشم امید 1 و 2 او بسیار معروف شدند حالا اگه دوست دارید این آهنگ دلنشین رو دانلود کنید و یا اون رو به صورت آنلاین گوش کنید به ادامه مطلب برید .

 

چشم امید 2

امیرحسین قلی زاده بازدید : 452 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

سلام . اگه شما هم یه گوشی با سیستم عامل جاوا دارید بهتون توصیه میکنم این نرم افزار رو دانلود کنید چون اینجور نرم افزارها واسه این پلتفرم کمه . تو این نرم افزار مجموعه کاملی از ادعیه ماه مبارک رمضان وجود داره . پس لطفاً به ادامه مطلب بروید.

 

ضیافت الله

امیرحسین قلی زاده بازدید : 728 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

سلام . نمی دونم شما این قسمت ماه عسل رو دیدید یا نه ولی توصیه میکنم حتماً ببینید که احسان چطور شد اسطوره این برنامه و عشق واقعی رو به بقیه نشون داد . تو ادامه مطلب هم میتونید آنلاین ببینیدش و هم میتونید دانلودش کنید .

 

عشق واقعی

امیرحسین قلی زاده بازدید : 458 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

سلامی به زیبایی روز های رمضان به شما دوستان گل . این دفعه دعای پرفیض و زیبایی مجیر رو براتون گذاشتم ، البته فقط متن عربی رو نگذاشتم ، بلکه ترجمه و فایل صوتی اون رو با صدای استاد مهدی سماواتی گذاشتم که قابلیت پخش آنلاین رو هم داره . پس خواهشاً به ادامه مطلب برید.

 

دعای پرفیض مجیر

امیرحسین قلی زاده بازدید : 3389 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

سلام . تو این پست براتون یه کتاب که خیلی طرفدار داره و قدمتش هم به حدود 200 یا 300 سال و شاید هم بیشتر هست رو قرار دادم ، این کتاب نوشته شیخ علامه مجلسی است . این کتاب حدود 206 صفحه است که میتونید اون رو در ادامه مطلب دانلود کنید .

 

دانلود کتاب حلیة المتقین

امیرحسین قلی زاده بازدید : 144 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما عزیزان . این بار یه نرم افزار با نام "رمضان کریم" رو براتون گذاشتم که به کمک اون میتونید اعمال ویژه ماه رمضان رو همه جا تو گوشی یا تبلت اندرویدی تون داشته باشید. پس برای دانلود لطفاً به ادامه مطلب برید.

 

نرم افزار رمضان کریم

امیرحسین قلی زاده بازدید : 292 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . تو پست امروز میخوام براتون یه دعای پر فضیلت که قبل از اذان صبح و موقع سحر خونده میشه رو بذارم . تو ادامه مطلب میتونید هم متن عربی رو بخونید هم ترجمه رو و هم صوت اون رو با صدای سید عبدالرسول الحسینی دانلود کنید .

 

دعای ابوحمزه ثمالی

امیرحسین قلی زاده بازدید : 174 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . من قصد دارم تو این پست براتون یک قالب زیبا مخصوص ماه مبارک رمضان بگذارم که میتونید دموی اون رو در ادامه مطلب ببینید و قالب را هم در آنجا دریافت کنید.

 

قالب ماه رمضان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 154 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

سلامی به زیبایی ماه رمضان به شما . به مناسبت ماه مهمانی خدا تو این مطلب یک نرم افزار کاربردی ویژه ماه مبارک رمضان رو برای شما روزه داران عزیز قرار دادم که در آن مطالبی از قبیل کارهای مستحبی ماه رمضان ، ادعیه ها و... وجود دارد و شما میتونید اون رو در ادامه مطلب دانلود کنید.

 

نرم فزار نسیم رحمت

درباره ما
Profile Pic
این سایت کاملاً مذهبی است (البته نه از نوع خوشکش) و ما در این سایت تمام تلاشمان بر اینه که شما دوستان و کاربران گل رو راضی نگه داریم . ما تو این سایت تمام موضوعات مذهبی رو جا دادیم ، از جمله : دانلود ، صوتی ، تصویری ، مقاله ، قالب وبلاگ و سایت ، کدهای جاوا اسکریپت ، اخبار مذهبی و ..... . به امید این که شما از ما راضی باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 762
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 509
  • بازدید ماه : 1,496
  • بازدید سال : 8,102
  • بازدید کلی : 240,712