loading...
نور الـ هُدا
امیرحسین قلی زاده بازدید : 295 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

 

عید غدیر خم را بر همه شما کاربران گرامی نور الـ هُدا تبریک میگوییم .

 

عید غدیر مبارک

 

عید است و غــدیرش ، علی والا است ، علی

دل تشنه عـــــدل است و او دریاست ، علی

جشن است و مبارک ، علی گشته است ، ولی

دنیا همـــه را شادی که مـــــولا است ، علی

 

 

عید غدیر ، عید امامت و ولایت ، بزرگترین عید مسلمانان

بر همه شما مبارک .

 

منبع : www.radsms.com

امیرحسین قلی زاده بازدید : 426 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

سلام . ضمن عرض تبریک ، در این پست چند حدیث زیبا درمورد عید غدیر را جمع آوریکرده ام تا با خواندن آنها بیشتر با این روز و برکات آن آشنا شوید و با آن انس بگیرید . برای خواندن احادیث لطفاً به ادامه مطلب بروید .

 

احادیث عید غدیر

امیرحسین قلی زاده بازدید : 285 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . تبریک . تو این پست اعمال مستحبی روز عید غدیر را قرار دادم که میتوانید آنها را در ادامه مطلب ببینید . نظر فراموش نشه !!!

 

اعمال مستحبی عید غدیر

امیرحسین قلی زاده بازدید : 254 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . عید غدیر مبارک . در ادامه این مطلب متن (دعای) زیارت امام علی (ع) همراه با ترجمه فارسی و صوت آنلاین و دانلود صوت را قرار دادم که میتوانید آن ها را هم بخوانید و هم بشنوید . لطفاً نظر .

 

زیارت امام علی (ع)

امیرحسین قلی زاده بازدید : 167 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)
ولادت با سعادت امام علی النقی الهادی (ع) را بر همه کاربران نور الـ هُدا تبریک میگوییم.

 

ولادت باشکوه امام هادی (ع) مبارک باد

 

محور چرخ عبودیت چو زین العابدین

داده بر محراب طاعت عشق و ایمانى دگر

گوهرى را داده بر ما مکتب بحر العلوم

تا نگردد جاگزین علم ، نادانى دگر

 

فرا رسیدن میلاد باسعادت دهمین پرچمدار ولایت اهل بیت علیهم السلام حضرت امام علی النّقی الهادی

علیه السلام بر مؤمنان خداجو فرخنده باد.

نور الـ هُدا 

منبع شعر : www.radsms.com

امیرحسین قلی زاده بازدید : 518 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

سلامی گرم در این روزهای سرد بر شما دوستان . ضمن عرض تبریک ولادت امام دهم ما شیعیان یعنی امام هادی (ع) بنده در ادامه مطلب این پست یک سری پیامک ویژه تبریک این روز عزیز را برایتان آماده کردم تا به دوستان ، اطرافیان ، اقوام و آشنایان خود این ولادت باشکوه را با زیبایی هرچه تمام تر تبریک بگویید .

 

ولادت امام هادی (ع) مبارک

امیرحسین قلی زاده بازدید : 2378 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

سلام . امروز در نور الـ هُدا با جوشن کبیر در خدمتتان هستیم ؛ دعای جوشن کبیر یک دعای پرفیض و پر فضیلت هست که شما میتوانید متن عربی ، ترجمه ، صوت آنلاین و دانلود فایل صوتی آن را در ادامه مطلب داشته باشید و ببینید . نظر فراموش نشه !

 

دعای جوشن کبیر

امیرحسین قلی زاده بازدید : 233 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)
ما در تیم نور الـ هُدا و در اولین همراهیمان در عید قربان با شما ، این عید با شکوه را تبریک میگوییم.

 

عید قربان مبارک

 

ای تو جان نوبهاران، خوش رسیدی، خوش رسیدی !

ای تو شور آبشاران، خوش رسیدی، خوش رسیدی !

آمدی چون ماه تازه، تیغ بر کف، خنده بر لب 

آمدی ای عید قربان! خوش رسیدی، خوش رسیدی !

 

مبارک باد عید قربان، نماد بزرگ ترین جشن رهایى انسان از وسوسه هاى ابلیس .

 

نور الـ هُدا

منبع شعر : www.radsms.com

امیرحسین قلی زاده بازدید : 162 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

سلامی به زیبایی عید قربان . لباتون خندون و دلتون شاد . توی این پست یه سری اس ام اس های خنده دار و سرکاری مخصوص عید قربان را براتون گذاشتم ، البته در ادامه مطلب . لطفا سوء استفاده نشود !!! و همچنین نظر فراموش نشود !!!

 

گوسفند عید قربان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 287 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

سلام و تبریک . این عید زیبا رو به همه شما دوستان عزیز تبریک میگم و اینکه نباید فراموش کنید که قبل از ذبح گوسفند روز قربانی این دعای مخصوص قربانی را بخوانید که در ادامه مطلب است .

 

عید قربان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 216 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . این بار ما در نور الـ هُدا با زندگی نامه یکی از بزرگان دینمان یعنی امام علی (ع) همراهتان هستیم ؛ که البته علاوه بر زندگی نامه ، وصیت نامه و نام کتاب هایی که ایشان تألیف نمودند نیز گردآوری شده . برای خواندن زندگی نامه و وصیت نامه ایشان به ادامه مطلب بروید .

 

امام علی (ع)

امیرحسین قلی زاده بازدید : 885 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

سلام . همانطور که مطلع هستید بعضی مراجع شنیدن صدای خواندن خانومها را بر مردها حرام میدانند و برخی دیگر طبق شرایطی آن را حرام مینامند . حالا اگر دوست دارید که بدانید نظر مرجع تقلید شما چیست ، لطفاً به ادامه مطلب بروید .

 

مراجع تقلید

امیرحسین قلی زاده بازدید : 35603 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

سلامی به طراوت گل بر شما دوستان گل . امروز همراه شما هستیم با 2 داستان درباره راستگویی که یکی از این داستان ها از زبان شهید مطهری است . برای خوندن این 2 داستان تأثیر گذار به ادامه مطلب رجوع کنید .

 

2 داستان درباره راستگویی

امیرحسین قلی زاده بازدید : 1438 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . امروز در نور الـ هُدا همراه شما هستیم با یک دعای کوتاه و زیبا . این دعا موجب میشود تا در نگاه مردم عزیز شوید که البته تا به ادامه مطلب نروید نمیتوانید از این دعا استفاده کنید .

 

دعا

امیرحسین قلی زاده بازدید : 2200 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . متأسفانه با گسترش راه های ارتباطی مثل اینترنت جوانان زیادی گرفتار تصاویر و فیلم های مستهجن شدند . ما در این پست در ابتدا نظر مراجع تقلید رو بیان میکنیم ، بعد چند سوال و جواب و در نهایت چند راهکار برای ترک این عادت و عمل زشت . پس به ادامه مطلب بروید .

 

حکم تصاویر و فیلم های مبتذل

امیرحسین قلی زاده بازدید : 254 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

سلامی زیبا بر شما . این هم قسمت چهارم سری مطالب حرف های خوب ، تو این پست مسخوایم دوست بودن با خدا رو آموزش بدیم تا همیشه به یادش باشیم و یه دوست همیشگی داشته باشیم.

 

دوستی با خدا

امیرحسین قلی زاده بازدید : 158 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

سلام بر تو ای دوست گرامی . اگه پست قبلی ما رو دیده باشین خبر ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا توسط خود خانوم رضوی تکذیب شد . این پست هم مشابه همون ، یعنی خبر ازدواج سام درخشانی و نرگس محمدی توسط نرگس محمدی تکذیب شد . واقعاً خسته نباشید میگم به بیکاران جامعه که اینجور شایعه پراکنی میکنن . برای خوندن متن تمام خبر و همچنین گفته های خانوم محمدی لطفاً به ادامه مطلب رجوع کنید.

 

سام درخشانی و نرگس محمدی

امیرحسین قلی زاده بازدید : 174 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

سلام بر شما دوستان گل تر از گل . شاید یا میشه گفت مطمئناً شما هم خبر ازدواج محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی رو شنیده یا خونده باشید ، خبری که بعد از انتشار به سرعت گسترش یافت ، بخصوص در فضای مجازی . این خبر در همان اول تکذیب شد اما مثل اینکه بعضی ها دست بردار نیستن یا به نوعی ( کرمِ شون زیاده) . حالا تو ادامه مطلب دست نوشته ای از خانوم رز رضوی رو گذاشتم که به طور کل این خبر رو تکذیب کرده.

 

رز رضوی

امیرحسین قلی زاده بازدید : 272 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

سلام . تو این قسمت از سری مطالب حرف های خوب ، با عنوان افراط و تفریط ، میخوایم ضررها و معایب افراط و تفریط رو بررسی کنیم و میانه روی رو بر آنها چیره کنیم . پس برای خوندن قسمت سوم این مجموعه به ادامه مطلب رجوع کنید .

 

افراط و تفریط

امیرحسین قلی زاده بازدید : 298 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

سلامی به طراوت گل بر شما دوستان گل تر از گل . امروز با مطلبی تحت عنوان حدیث کساء در خدمت شما هستم . حدیث کساء که حدیث و روایتی داستانی اما واقعی از امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان ، حضرت معصومه (س) ، حدیثی است تغریباً طولانی ( البته با متن عربی و ترجمه) که به خواندن آن می ارزد . برای خواندن این حدیث زیبا نگاهی هم به ادامه مزطلب بیاندازید .

 

حدیث کساء

امیرحسین قلی زاده بازدید : 878 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (1)

سلام بر شما کربران و دوستان عزیز و گرامی . دیروز بود که سری مطالب حرف های خوب رو کلید زدیم و شروع کردیم و اولین قسمت با عنوان "مهم نیّته" بود . حالا امروز و در قسمت دوم از این مجموعه میخوام بهتون بگم که فرق چندانی بین با حجاب و بی حجاب نیست . متأسفانه این روزها خیلی ها فکر میکنند که همه چادری ها و باحجاب ها پاک هستند و بقیه همه مورد دار و گناه کار . حالا ما تو ادامه مطلب میخوایم بررسی کنیم که تا چه حد این افکار درست و تا چه حد غلت هستند.

 

حرف های خوب 2

امیرحسین قلی زاده بازدید : 137 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (1)

سلام . من میخوام از این به بعد با یک مجموعه ای از مطالب با عنوان حرف های خوب همراه شما باشم . حرف هایی که کاملاً درست و حق هستند امّا کمتر کسی این حرف ها رو به زبان میاره و بیان میکنه . حالا جالبه که بدونید خیلی از این حرف ها ما رو به خدا نزدیک تر و زندگی و اعمال عبادی ما رو آسون تر میکنه . حالا من تو قسمت اول این سری مطالب میخوام درباره نیّت عمل که مهم ترین بخش هر کاری هست صحبت کنم . برای راحت تر شدن اعمال عبادی تان به ادامه مطلب بروید .

 

حرف های خوب

امیرحسین قلی زاده بازدید : 18910 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

سلام . از اونجایی که در دهه مبارکه کرامت هستیم من چند شعر زیبا رو براتون آماده کردم تا با خوندن اونها حال و هوای این ماه زیبا رو داشته باشید . پس لطفا به ادامه مطلب رجوع کنید.

 

دهه کرامت

امیرحسین قلی زاده بازدید : 166 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

سلامی به قشنگی دهه مبارک کرامت بر شما دوستان عزیز . اول از همه میخوام این دهه با برکت رو به همه شما تبریک بگم و اینکه به علت تاخیرم در فرستادن مطلب عذرخواهی کنم . خب همونطور که همه میدونیم الآن تو دهه پر برکت کرامت هستیم ، من امروز با مطلبی با عنوان کرامات حضرت معصومه (س) در خدمت شما هستم . برای خوندن این مطب زیبا که درمورد خواهر امام هشتم ما حضرت معصومه (س) هست به ادامه مطلب برید.

 

حضرت معصومه (س)

امیرحسین قلی زاده بازدید : 331 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

سلامی به زیبایی گل های تابستان بر شما دوستان گل . تو مطلب قبلی فراماسونری را بررسی کردیم و رابطه آن با بهائیت را گفتیم ، حالا تو این پست میخواهیم برخی از نمادهای این حزب و سازمان را برای شما بررسی کنیم . برای دیدن عکس ها و توضیحات نمادها به ادامه مطلب رجوع کنید.

 

نمادهای فراماسونری

مهدی متین فر بازدید : 256 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام بر شما دوست عزیز . مطمئنم بزرگترین  دعای همه ی مسلمین جهان، دعا برای تعجیل در ظهور  حضرت مهدی (عج) است. این نوشته ی زیبا لحظه ی ظهور امام را توصیف و مجسّم می کند؛ به شما توصیه می کنم که این مطلب را در ادامه مطلب با دقّت بخوانید...

 

 

آقا فدایت آمدی

 

 

مهدی متین فر بازدید : 795 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام بر شما . امروز با شعر طنزی خدمت شما رسیده ام. این شعر در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) خوانده شده است . توصیه می کنم این فیلم کوتاه رو در ادامه  دانلود کنید .

 

 

شعر طنز ناصر فیض

مهدی متین فر بازدید : 220 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام وقتتون بخیر؛ از اونجایی که فرهنگ با دین ما رابطه ی نا گسستنی داره توصیه می کنم این مطلب رو بخونید . البته تو ادامه مطلب .

 

آدرس : خارج _ شهرستان Babol 

فرهنگ بیگانه

امیرحسین قلی زاده بازدید : 181 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (2)

سلام بر شما . شبهای قدر ، شب هایی هستند که هر بنده ای با هر گناهی اگر از ته قلبش از خدا بخواهد ، نباید شک داشته باشد به بخشش خدا . حالاشاید شما هم دوست داشته باشید تا پیامک های زیبایی را برای دوستان و اطرافیانتان ارسال کنید . 

 

پیامک شب قدر

امیرحسین قلی زاده بازدید : 282 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

سلام . خداوند همیشه درحال کمک به بندگانش هست و از این رو راه های مختلفی رو برای اون قرار داده اما متاسفانه همونطور که خودش به حضرت موسی فرمود ، مردم در جاهای دیگه ای دنبال این راه ها می گردند. حالا اگه میخواهید که به بیراهه نرید برید به ادامه مطلب و این شش راه رو فرا بگیرید.

 

راه راست

امیرحسین قلی زاده بازدید : 136 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما عزیزان. تو برخی از حالات و مواقع ، وفتی ما از خداوند کریم درخواست میکنیم ، او همه آنها را برآورده میکند . حالا اگه میخواهید بدونید که این مواقع و حالات چه مواقعی هستند حتماً یه سری به ادامه مطلب بزنید .

 

دعا

امیرحسین قلی زاده بازدید : 218 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (1)

سلام . ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) بر شما شیعیان عزیز میخوام یه سری پیامک (زیاده!) تو ادامه مطلب بگذارم تا اونها رو برای دوستان و آشنایانتون ارسال کنید و به اونها این میلاد با سعادت رو تبریک بگید . برید ادامه مطلب .

 

پیامک های تبریک

امیرحسین قلی زاده بازدید : 458 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

سلامی به زیبایی روز های رمضان به شما دوستان گل . این دفعه دعای پرفیض و زیبایی مجیر رو براتون گذاشتم ، البته فقط متن عربی رو نگذاشتم ، بلکه ترجمه و فایل صوتی اون رو با صدای استاد مهدی سماواتی گذاشتم که قابلیت پخش آنلاین رو هم داره . پس خواهشاً به ادامه مطلب برید.

 

دعای پرفیض مجیر

امیرحسین قلی زاده بازدید : 484 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

سلام . این بار براتون یه مطلب با عنوان ویژگی ها و برکات ماه مبارک رمضان رو گذاشتم که همونطور که از اسمش میشه فهمید برکات و ویژگی هایی که ماه رمضان دارد را بررسی میکند . برای خواندن مطلب لطفاً به ادامه مطلب بروید.

 

ویژگی ها و برکات ماه مبارک رمضان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 126 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . همه ما میدونیم که خداوند چقدر لطیف و مهربان است ، ولی در ماه رمضان این مهربانی و لطافت چندین برابر میشود . حالا من میخوام تو این پست 5 تا از این لـــطـــف های بزرگ پروردگارمون رو بگم ، و شما هم میتونید تو ادامه مطلب اونها رو بخونید .

 

5 لـطـف خداوند در ماه رمضان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 188 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

سلامی به گرمی روز های گرم تابستان به شما دوستان گرامی . امروز هم به مناسبت ماه زیبای مهمانی خدا ، یه مطلب دیگه در رابطه با همین ماه براتون گذاشتم . این مطلب درباره ثواب های خواندن قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است . خوندن قرآن تو روز های معمولی ثواب زیادی داره و حالا فکر کنید که تو ماه مبارک رمضان این کتاب آسمانی رو قرائت کنید . پس برای خوندن این روایت ها و مطلع شدن از ثواب های این کار به ادامه مطلب رجوع کنید.

 


ثواب قرائت قرآن در ماه رمضان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 709 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . این دفعه براتون یک مطلب با عنوان فواید ماه مبارک رمضان گذاشتم که در آن فضایل ماه رمضان ، روزه دازان ، و... نوشته شده است . برای خواندن مطلب لطفاً به ادامه مطلب بروید.

 

فواید ماه میارک رمضان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 231 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . من قصد دارم تو این پست براتون یه سری جوک و پیامک طنز ویژه ماه رمضان قرار بدم تا خستگی شما روزه داران در بره . پس برید به ادامه مطلب تا بخندید .

 

جوک های ویژه ماه رمضان

امیرحسین قلی زاده بازدید : 292 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

سلام بر شما . تو پست امروز میخوام براتون یه دعای پر فضیلت که قبل از اذان صبح و موقع سحر خونده میشه رو بذارم . تو ادامه مطلب میتونید هم متن عربی رو بخونید هم ترجمه رو و هم صوت اون رو با صدای سید عبدالرسول الحسینی دانلود کنید .

 

دعای ابوحمزه ثمالی

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
این سایت کاملاً مذهبی است (البته نه از نوع خوشکش) و ما در این سایت تمام تلاشمان بر اینه که شما دوستان و کاربران گل رو راضی نگه داریم . ما تو این سایت تمام موضوعات مذهبی رو جا دادیم ، از جمله : دانلود ، صوتی ، تصویری ، مقاله ، قالب وبلاگ و سایت ، کدهای جاوا اسکریپت ، اخبار مذهبی و ..... . به امید این که شما از ما راضی باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 762
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 505
  • بازدید ماه : 1,492
  • بازدید سال : 8,098
  • بازدید کلی : 240,708